Monday, August 12, 2013

Raya for this year :)

Assalamualaikum . hye peeps ! ^^,

harini dah masuk 5 Syawal . sekejap je masa berlalu . sabtu ni dah balik kL balik dah . Akar Resident 4 yang tercintakkk -.- dan hidup mula diselubungi assignment , presentation dan test . ohmakkaiii -.-

haa duit raya dapat banyak tak ? kadang kadang bila raya lah baru sedar umur dah bertambah kan ? sebab orang mula jarang hulur duit raya kat kita . Hahaha *fact :'O dulu siap bersaing dengan adik adik sape dapat paling banyak *padahal sama banyak -.- sekarang takde dah . kalau dapat pun dah kira bersyukur dah . Haha

tahun ni dapat beraya dengan Aliff . hiks ;) masa dia raya rumah aku , aku kena soal siasat dengan makcik . bakal jadi ahli keluarga lah katakan . Haha :p cuma ini tahun kedua dia beraya kat rumah aku , rumah dia , entah bila aku boleh beraya . Huhu . In shaa Allah kalau ada rezeki sampai lah kan ? :)

 sibling ! 
*takkan publish gambar whole family so hanya ini sajalah . Hehe


" hamboi baju korang sedondon sedondeng " - Ayah
^
|
|
*sebenarnya gambar ni buat aku melting k melting . Haha . kbye >.<


♡ Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah