Thursday, September 26, 2013

To muchh misssss !

Assalamualaikum .

Alhamdulillah aku bahagia dengan keadaan sekarang :) Aku bahagia Aliff ada di sisi aku .  Aku bahagia aku ada keluarga yang sokong aku daripada belakang . Aku bahagia walaupun kehidupan aku mungkin tak sesempurna orang lain . Walaupun banyak yang aku lalui sepanjang tempoh masa yang ada sekarang ni , tu mungkin cuma nak buat aku jadi lebih matang . Aku tak peduli kalau kawan cuma nak tunjuk lagak depan aku sedangkan aku tahu kemampuan hidup aku pada tahap mana .

Allahuakbar . ni lagi satu . aku tak tahu kenapa setiap hari aku rindukan Muhammad Aliff . setiap hari kau tawu ! T.T
agak agak bila nak kahwin ? senang sikit sentiasa ada depan mata je . Haha ;*

Fuhh sebelum tu , final exam lagi seminggu je . study idok lagi -.- belum terbayang praktikal , siap dengan patient nyaaa T.T tadi test pun dah macam hape , belum exam nya . belum ngadap muka lecturer . agogogogo :O harap harap dipermudahkan lah ye . In shaa Allah :)

haa ! Muhammad Aliff , all the best untuk final awak jugak k :D study rajin rajin . nanti graduate sama sama . pastu leh kahwin . *ceh berangan lagi kau ni zura ! -.- hehe . k abaikan *blushing nihhh . haha 

*muka si gemuk tu serius masa makan aiskrim . Hahaha xP

sayangg , bila dapat spent time camni lagi ek ?? Missyouuuuuuu :'(((( 


♡ Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah