Tuesday, November 11, 2014

Ya Allah,
Aku mendambakan cinta halal daripada lelaki yang aku cintai. Aku menunggu masa agar aku dapat terus hidup bersamanya.
Aku ingin mengapai segala impianku dengan adanya keluarga dan dirinya. Aku tahu itu cuma perancanganku.
Segala keputusan aku berserah padamu ya Allah. Aku terima segala Qada' dan Qadr Mu.
Aku tahu aku tidaklah sesempurna wanita yang lain, aku cuma insan yang ingin menyayangi dan disayangi.
Setiap detik aku mengingati-Mu, setiap detik aku berdoa pada-Mu mengharap pertolongan dari-Mu, cuma engkau yang mendengar rintihan hati hamba-Mu ini ya Allah.
Allahu Allah, beri aku kekuatan menghadapi hari-hari mendatang. Tetapkan hatiku agar sentiasa redha akan ketentuan-Mu ya Allah ;')

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah