Monday, September 24, 2012

Belajar bersabar . :')

assalamualaikum . 
tadi , aku baru lepas on facebook . aku godek balik semua tentang dia . im , wall post , gambar . entah kenapa . rindu kot . tapi bila dah lama lama , terfikir sekejap . apa guna aku buat semua ni kan . seolah bertepuk sebelah tangan .

ramai kawan pesan supaya melupakan . ye . aku masih mencuba kawan . semuanya terlalu susah . perubahan dia terlalu drastik . siapa tahu apa ada dalam hatinya . korang fikir aku mungkin terlalu slow untuk tempuh semua ni sebab aku taknak tinggal dendam , aku taknak simpan iri hati . aku cuma nak dia bahagia dengan keputusan yang dia buat .
"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan Kesanggupannya . (Al-Baqarah : 286)

mungkin Allah nak bagi aku peluang untuk jadi hamba yang lebih baik . Allah Maha Mengetahui . :'))

segala persoalan wujud . tapi perkara yang jadi mesti ada hikmah kan ?


Ya Allah , jika kau halalkan aku merindui sahabatku , janganlah aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada cinta hakiki , rindu abadi dan kasih sejati hanya untuk-Mu . Bantulah aku mengingati agar dia sentiasa berada di dalam doaku walaupun aku tidak lagi berada di dalam doanya . Amin Ya Rabbal 'Alamin


Nurul Nazurah





No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah