Tuesday, September 18, 2012

Segalanya Diperbaharui ツ

assalamualaikum .
hey ツ mungkin korang nampak blog ni dah berubah sepenuhnya . aku dah tak pakai blogskin dah . susah ah . malas pun ye . hehe . pakai template biasa pun okay kan ? by the way . url blog pun dah tukar , design blog dah bertukar , status diri pun dah bertukar . huhu . actually nak buat blog baru je . tapi keluar ape benda ntah . tak faham aku . last last terpaksa ah godek blog ni balik . buat kerja dua kali . -,-

okay . kehidupan baru aku mungkin dah bermula . aku rasa macam macam dah berubah kot . sampai kawan baru aku pun perasan . eh ? kawan baru ? siapakah ?? kisah lama . yang penting dia happy . ツ

oh . aku tengah menanti untuk test motor . lambat gila kot ! tapi , hidup mesti diteruskan . * k , takde kaitan . -,-


InsyaALLAH .



Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah