Wednesday, January 2, 2013

Welcome 2013 .

Assalamualaikum .

Dah masuk tahun 2013 . Kalau masuk tahun baru je , mesti orang tanya pasal azam . Azam aku dah dibuat masa awal Muharam haritu . So far hidup masih lagi happy . Lagi 4 hari untuk aku menempuh satu lagi fasa dalam hidup aku . Capai impian aku . Pegang seribu harapan ibu ayah . In shaa Allah semuanya akan berjalan dengan lancar :)



Jika awak terbuka blog ni , ini untuk awak :)
Awak yang pernah membuat hidup saya bahagia untuk seketika . Selepas ini , saya akan membawa kekuatan dalam diri saya . Awak takkan pernah terfikir saya akan menjadi sekuat ini selepas perbuatan awak mengkhianati cinta saya . Namun saya cukup bersyukur Allah masih berikan saya kekuatan . Thanks for all our memories . Semoga hidup awak bahagia dan diberikan kejayaan di dunia dan di akhirat . In shaa Allah :)
Sincerely , Me シ


No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah