Sunday, December 30, 2012

Thank you 2012 :')

Assalamualaikum . heyyo :D

Hm dulu kan aku pernah berdoa agar seseorang akan hadir bila aku sunyi . and Allah makbulkan doa aku . walaupun lepas sorang pergi , muncul lagi sorang yang akan teman aku bila aku perlukan kawan bercerita . macam macam jadi tapi Alhamdulillah , pendirian masih teguh ^^

(*tukar topik -,- ) dah nak masuk tahun 2013 ni . semua orang sibuk dengan azam masing-masing . aku pulak , azam tahun ni pun tak tertunai lagi . cuma dalam tahun 2013 ni aku nak belajar betul-betul dan aku harap bila aku belajar kat kota raya besar tu nanti in shaa Allah , aku takkan lupa pada asal usul aku . tak lupa pada ayah ibu . and paling penting , tak lupa Allah . aku sedar dugaan yang akan datang nanti . tapi demi masa depan kan . kena lah kuat :'D

NOW , masa depan dah mula bergantung pada diri aku sendiri . tahun 2012 cukup dah mengajar aku untuk jadi lebih matang . masalah demi masalah yang datang . Alhamdulillah aku masih kuat berdiri ^^V

dan aku dah mula belajar siapa kawan , siapa lawan . tak sangka kot orang yang tak pernah aku tegur , tak pernah kenal pun . akhirnya jadi pendengar setia , pemberi nasihat untuk aku :)
ha , tadi aku stalker facebook someone . k aku sangat happy kot sebab tahun 2010 diaorang ada masalah sampai aku pun terlibat sama tapi sekarang diaorang masih couple . dari 2008 sampai sekarang . lama tu :D akhirnya aku jugak yang single . haha . takpe . ada hikmah :)




tadi aku cakap dengan adik aku nak kahwin umur 26 . tetiba dia kata tua sangat . haih , budak zaman sekarang . kahwin nak cepat aje tu . aku ni calon pun takde lagi dik . *tahu ah kau ade gerlprengg -,-

Bakal imamku , siapa lah dirimu ? 

" Jodohku , aku tidak tahu dirimu siapa dan entah di mana . Aku cuma tahu engkau ada , di dunia atau di syurga . Akan ku simpan perasaan aneh ini . Akan kuluahkan untukmu setelah akad menghalalkan kita "



♡ Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah