Saturday, December 15, 2012

Ya Allah . kenapa rasa sedih sangat ni . aku redha atas apa yang terjadi pada aku sebelum ni . ketika semangatku hilang , kau hadirkan mereka buat peneman ku tika sunyi . ibu ayah , adik adik , kawan . tapi kenapa sekarang semangat ku mula goyah . aku cuma nak dia bahagia bersama orang yang dia sayang . aku tak mengharapkan apa apa lagi . kebahagiaannya kebahagiaan ku Ya Allah :'(

Ya Allah . kuatkan lah hati hambamu ini . lindungi aku daripada segala perasaan yang buruk terhadap orang lain seperti hasad dengki , dendam , cemburu . aku yakin Engkau telah sediakan sesuatu yang lebih baik untukku kelak :'(


thanks kawan sebab tunjuk aku gambar ni . seriously aku rasa tenang sikit :'D


Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah