Saturday, December 15, 2012

Hooyeah ^^

Assalamualaikum  .
hmm . pernah rasa bahagia tak ? mungkin lah . mungkin salah sendiri bila terlalu berharap . tak semestinya apa yang kita nak kita akan dapat kan ? akhirnya aku beralah lagi :')

pengalaman tahun ni cukup beri kesan pada diri aku sendiri sebenarnya .

mula dari tengok kawan kawan sambung belajar cinta yang wujud hampir cecah 4 tahun di khianati mengharapkan pengakhiran yang membahagiakan tapi tetap putus di tengah jalan hidup mula tak normal bila dah normal muncul janji setia daripada cinta monyet tak semudah yang disangka sebab takut dikhianati lagi dia mula  lupa pada janji dia bila dia mula jual diri kat facebook . HAHAHA . boo sama kau ! \o/

kesimpulannya = tunggu jodoh datang . kalau tak datang jugak . aku cari sendiri . perigi cari timba pun takpe . HAHA . at least aku sedar siapa yang ada dengan aku bila aku sunyi , siapa yang buat aku happy selama ni . apa pun keluarga tetap nombor satu ! ^^V


yela , kadang-kadang rindu pada seseorang tu masih ada sebab kenangan memang susah nak lupa kan ? tapi bila fikir balik . dia rindu balik ke ? kan dah mula perasan kat situ . tak mungkin nye punnn . asal bahagia sudaa . bak kata orang separuh tua . jadikan pengalaman . :)

Aku jealous tengok couple ?? HAHAHAHAHAHA . ye . gila kau tak jeles tengok orang couple nih . kat mall , kat facebook takyah cerita ah . normal kan setiap orang yang single tu rasa jeles kat orang yang couple . tapi tu lah . jeles pun tak ke mana . just think positive . in shaa Allah tak rasa sorang-sorang . bahagia tu pasti ada . :D

dari pengalaman aku lah , kita takleh letak kepercayaan 100% . manusia senang berubah . seriously ! senang sangat . sentiasa jujur . jangan tipu tipu . kan lebih baik sedih kerana perkara yang sebenar daripada gembira kerana penipuan . and takyah tamak sangat nak pasang lebih - lebih . aku hempuk pakai kuali tak pasal je *k tetibe -,-



Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah