Saturday, June 15, 2013

Perjalanan masih jauh :))

Assalamualaikum :)
Akhirnya penantian untuk result sem 1 nih dah berakhir . Alhamdulillah syukur sangat walaupun tak dapat dean list . Tapi dapat apa yang ditarget tu dah cukup bersyukur sangat dah wehh . tak sangka terlebih pulak . aku target 3 pointer je . tapi Alhamdulillah dapat lebih sikit . hehe :D

serius terkejut masa check ic masa tengok result tu . dua tiga kali jugak aku check ic tu . haha -.- setahu aku , dalam rumah aku yang paling relaks masa exam haritu .  kerja aku membuta je . sampai budak budak ni pun cakap camtu . haha . tapi Allah Maha Adil kan ? :) setiap orang ada kelebihan masing masing . paling takleh blah , anatomy & physiology 1 aku GP 4.00 . tu yang membantu rasanya :)

hm Aliff orang first aku beritahu masa tu . excited sangat nak beritahu dia sampai lupa nak beritahu ibu ayah . *teruk punya anak -.- haha . masa suasana dah tenang sikit , baru aku beritahu ibu ayah :) ibu kata " kalau kau tak tidur je , usaha lebih lagi mesti boleh dapat lebih . " hehe . sorry ibu . next sem kite cuba lagi eh :)

ni baru sem 1 , sem 2 3 4 5 6 nanti macam mana entah , in shaa Allah . kena usaha lagi ni :) haa yang penting satu kelas lulus dengan jayanya ^^, housemates pun dapat result yang sangat memuaskan jugak . apa yang kita usaha , itu lah yang kita dapat kan ? yang penting doa :) teringat pulak macam macam gaya masa diaorang study harituh . Haha :D

lepas ni jadual makin pack . gila ah -.- no more Anatomy & physiology II , Principles of Physics , English , Pengajian Islam , Psychology . lepas ni Biomechanic ah . Kinesiology ah . ohh aneh aneh seyh nama subjek -.-


 sehari lepas ambil result , hang out dengan hati yang gembira . Haha



Ya Allah , permudahkanlah urusan hambamu ini :')


♡ Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah