Sunday, June 2, 2013

Be Mine ? :')

Assalamualaikum and hye ^^,
okay , aku melalui dua minggu yang sangat sangat membosankan ! -.- tinggal lagi seminggu cuti nih memeritkan seyh . menyedihkan pun ye . yelah , minggu nih jugak lah Aliff balik U . minggu nih jugak lah aku balik hostel dan meneruskan pembelajaran as student kolej -.- aduhaii . lemahnya rasa . mesti masing masing busy nanti . hm

result . study . hubungan kesayangan aku nih . hm harap segalanya berjalan dengan lancar nanti . In Shaa Allah :) huarghh . mesti nanti saya rindukann awak budak gemukk ! :'((


♥ My Only One

Awak , saya percaya adanya peluang kedua . saya harapkan peluang kedua itu dimanfaatkan sepenuhnya . Ramai terkejut bila saya cakap awak kembali pada saya . Sayanggg , saya cuma ikut kata hati . walaupun saya tak tahu sama ada hati saya akan dijaga atau disakiti sekali lagi . saya percaya hati saya tak pernah menipu . walau seperit mana saya lalui hidup saya . saya tetap sayangkan awak sayang :')


ya Allah , peliharalah batas pergaulan kami sebelum kami menjadi halal disisi-Mu . biarkanlah jarak ini menjaga kami ya Allah :')


♡ Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah