Sunday, May 26, 2013

Dah nak bulan Ramadhan weh !

Assalamualaikum :)

hm sekarang dah bulan Rejab . lagi beberapa hari je nak masuk bulan Ramadhan kan :) terasa cepat je masa berlalu . pejam celik pejam celik je kott nak masuk bulan puasa dah .

teringat Ramadhan tahun lepas , setahun dah konflik tu berlalu . Alhamdulillah semuanya dah berakhir . In shaa Allah aku harap untuk tahun ni dan tahun tahun selepas ni , bahagia menanti aku . dan aku harap dia tak ulang perkara tu . aku nak bagi makan cukup cukup , nak jaga elok elok . paling penting , nak ikat hati dia kemas kemas . Haha :p

hm sekarang aku tengah cuti sem . 3 minggu je . skejappp giler kot . huhh :'O *bersyukur sikit zura oii -.-
kalau boleh nak cuti dua bulan macam diaa tuhh . macam bahagia je cuti lama lama kann . haha . hm nak kerja pun macam tak sempat je *alasan :p

Alhamdulillah . ya Allah . dah lepas sem 1 nih dah hilang sikit beban dalam hati ni walaupun result tak keluar lagi . hehe . in shaa Allah . harap harap dapat result cemerlang . aminn ^^,

dannn hm hm Muhammad Aliff Bin Mohd Ihsan . saya sangat sangat sangat sayangkan awak . sedikit pun setiap perkara tentang awak , saya langsung tak boleh lupakan . saya cuma serahkan pada takdir . andai ada jodoh kita , saya bersyukur . saya akan terus berdiri di samping awak . saya akan jaga hubungan tak bernama ni sebaiknya hingga tiba masanya nanti . in shaa Allah . dan saya harap awak pun begitu :')

ya Allah , peliharalah batas pergaulan kami sebelum kami menjadi halal disisi-Mu . biarkanlah jarak ini menjaga kami ya Allah :')


♡ Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah