Saturday, May 4, 2013

Kembali ? Mungkin :)

Assalamualaikum .

Ya Allah , segala puji bagi-Mu ya Allah . seandainya ini yang akan jadi permulaan untuk aku menemui titik kebahagiaanku , kau kekalkan lah ia :')

he says : u're the last.
the gurl that i'm in love and paired with her,
only you

he says : jauh mana awak lari , saya tetap akan kejar bayang awak .

walaupun banyak halangan , Alhamdulillah ada rezeki untuk jumpa dia tadi . 3 jam duduk berbual . dah lama rasanya tak berbual macam tu . so far aku puas hati sebab masing masing dah jujur , dah luah apa yang nak di cakap kan . dia kata dia jujur , tiada pembohongan . harap camtu lah :)

masa nak balik , dia teman aku cari ibu aku kat Popular . then dia kata dia ingat janji dia nak belikan aku novel dulu , dah alang alang masuk kedai buku katanya :)
lepas tu , dia suruh aku cari novel yang aku nak . aku suruh dia pilihkan . saja je usik dia masa tu .  muka dia masa tu serius takleh blah . tak tahu nak pilihkan yang mana . pegang novel pun tak pernah kott . haha :D


last last beli novel ni . aku tunjuk tajuk buku ni kat dia . dia senyum . 
dia jawab " sayang awak jugak ". hehe :) 

lagi satu . dia suka lafaz three words tu kat telinga aku :') tu sikap dia yang aku langsung takleh lupa . dan dia masih buat pada aku tadi . depan ibu tadi pun dia buat . berani gila . haha :')

kami hanya berkawan . biar masa yang menentukan segalanya .

ya Allah , peliharalah batas pergaulan kami sebelum kami menjadi halal disisi-Mu . biarkanlah jarak ini menjaga kami ya Allah :')


♡ Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah