Saturday, October 20, 2012

Saya Dah Besar ! ^^

Assalamualaikum .
harini genap umur aku 18 tahun . nak sampai umur 18 ni macam - macam dah aku lalui . orang kata umur 18 ni dah mula kena berfikir dengan matang . insyaAllah . i will try ! :D

aku berharap lepas ni takkan ada lagi masalah berkaitan hati dan perasaan . berharap sangat . banyak sangat benda yang aku belajar sebelum ni . biarlah lepas ni aku berserah pada Allah je . Dia lebih tahu apa yang terbaik untuk aku . :'D

okay . tahun ni si Peguin tu yang first wish . takpe . aku dah bersyukur dah ada yang berebut nak jadi orang first wish birthday aku . thanks Peguin . kwaja je wish tak ikhlas . hahaha :D

thanks sangat yang wish , yang doakan aku . thanks sangat . :))

em . sebenarnya pagi pagi lagi dah ada yang spoil mood aku . dah lah birthday aku .

beb , kau tak boleh eh tak kacau hidup aku ? aku takde kacau hidup kau weh . pergi lah jauh-jauh . aku dah cukup redha dia pilih kau . kalau kau percaya pada dia , mesti kau tak perlu risau sampai nak stalker facebook aku semua . kalau dia betul sayang kau , kau tak perlu risau dia akan cari aku balik . aku takkan simpan dendam . cuma satu je , jangan ganggu hidup aku . tak perlu kau nak tunjuk diri kau sangat . ye . aku tahu kau masih hidup , Alhamdulillah . :)

em , tiada apa yang saya nak kecuali melihat kebahagiaan awak Muhammad Aliff  , saya rela melepaskan awak pergi sayang :'))


gambar lama . terasa rindu kat budak ni . :')

Ya Allah, aku bersyukur Kau panjangkan umurku sehingga ke hari ini , berikan aku kekuatan dan kejayaan di dunia dan di akhirat . Aminn :'D

Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah