Friday, October 12, 2012

Gembira untuk seketika ^^


assalamualaikum . :')
harini aku keluar jugak dengan kawan kawan aku . em , sepanjang hangout tadi . aku happy jugak . tapi dalam hati siapa tahu kan ? terbayang masa keluar sama sama . memori . bilalah kau nak terpadam . kau buat aku sedih je . huhu

paling tak boleh belah masa budak budak ni pergi karaoke . *aku tak nyanyi okay . aku sedar suara aku tak sedap . mereka nyanyi lagu jiwang jiwang . gila lah . suara soprano , suara jantan semua keluar . hahaha . korang memang best lah . :'D cuma aku ada terasa tempias dalam lagu lagu tu , last last aku tak tahan , aku keluar sekejap . ambil ruang untuk bertenang . :')


 *berangan jap dengan Nono . hikhik :P



Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah