Saturday, October 6, 2012

Try to love you because of Allah ツ


assalamualaikum .
hey. dah lebih seminggu aku tak update apa apa kan . takde pape yang istimewa pun jadi dalam seminggu ni . dan hari ni terr- rajin pula nak update . em . minggu depan PMR dah kan . termasuklah adik aku . ye o je budak tu . konfiden betul . tapi bagus jugak . takde lah macam akak dia yang selalu rasa down je kan . *ye . aku sedar . -,-


aku rasa aku dah boleh terima apa yang jadi pada aku sebelum ni . aku jadikan pesanan daripada kawan aku , Aina sebagai penguat semangat aku . " Biar orang buat kita , jangan kita buat orang " . benda ni dah biasa dengar kan? ala . dalam radio yang Shaheizy Sam kata ' hey derr , i'm talking you listen . . bla bla . . ' -,- tapi aku lupa tentang tu . and Aina yang ingatkan aku balik . thank you so much my dear . :'))

DAN aku tak lupa si Najla a.k.a Sepatu .. err .. haha . okay . cikpuanLola . thanks sangat beb . pengalaman kau buat aku percaya pada takdir . :'))

lain lain , ha . KUDUT ! hahaha . tak sangka kau tunggu aku update blog ni . kentut kau ah . :P thanks a lot Kudut sebab kau banyak sindir sampai aku terasa . padan muka aku -,-

em . kawan- kawan kepada mr hulk pun banyak membantu . korang dengar aku membebel tapi last last masuk telinga kiri keluar telinga kanan . hampeh je . penat aku berbicara . ceh ! -,- by the way , if ada yang baca entry ni . thanks korang . :')



dan . maaf ye kawan sebab aku masih sayangkan dia . aku pernah bersama dia dalam tempoh masa yang lama . untuk lupakan dia tak semudah yang kau sangka . yang lebih penting aku harap kau sedar , sebelum beri nasihat pada orang , kau kena cermin diri dulu . kita masing masing tak sempurna . dan perbuatan kau buat hati aku bertambah kuat bukan bertambah lemah . :))

yang aku pasti , Allah tak turunkan dugaan pada seseorang tanpa ada sebab . setiap perkara yang jadi mesti ada hikmah . aku redha . Alhamdulillah :'))

Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah