Thursday, February 28, 2013

Berbuka dengan housemate !

Assalamualaikum . harini berbuka dengan housemate . funn wehh ! berbuka kat KFC area Pasar Seni tuh . best sangat bila keluar ramai-ramai camni . baik-baik mood tade , terus muncul mood :) serius aku bersyukur sangat ada kawan macam korang . lama-lama boleh gila weh . HAHA



sebelum -> selepas . HAHA . gila rakus :p

#aku padam demi kebaikan masing-masing . aku boleh je tak padam sebab ini blog aku , aku boleh letak , tulis apa je yang aku suka . hanya Allah yang tahu niat aku yang sebenarnya . bukan niat dendam , iri hati atau cemburu . tapi aku memang suka tengok kebahagiaan orang lain . aku takkan kacau bf orang pun . don't worry be happy . chill kay :)


♡ Nurul Nazurah


No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah