Sunday, February 10, 2013

La Tahzan :)



Dia dilanda masalah yang sama dengan masalah yang aku pernah alami dulu . dah hampir 4 tahun tapi dikhianati . bila aku tersedar dari mimpi yang tak sudah . aku biar diri aku sakit . aku biar aku rasa diri aku keseorangan . padahal masa tu aku ada Allah , sentiasa di sisi .

sebulan aku mengharap pada sesuatu yang tak pasti , aku cuba buat sesuatu yang aku langsung tak pernah buat sebelum ni . bila rindu , aku sebut nama dia dalam doa . bila rindu , aku mengaji . bila rindu , aku doa supaya Allah kuatkan hati aku . jalan terakhir , aku buat solat Istikharah . tak lama lepas tu , aku yakin Allah tengah uji aku . kalau ada jodoh , mesti tak kemana . rasa tenang sangat . Alhamdulillah , aku rasa cukup redha dengan semua benda yang jadi pada aku :')


Kak Cik , walaupun kita berdua kenal tak lama tapi kita tahu kak cik kuat . kak cik yang kita kenal berani . biar orang buat kita , jangan kita buat orang k . kalau ada jodoh kak cik dengan dia , mesti tak ke mana punya lahh :) bila dia nak sedar tu , don't worry . Allah kan maha adil , satu hari nanti dia mesti sedar mana baik , mana buruk . From now , kak cik kena jaga hati kak cik :)

Biar kita rasa terhina , asalkan kita mulia . Biar kita diabai asalkan kita bahagia . Biarkan kita menangis asalkan mereka gembira :')

" La Tahzan Innallaha Ma’ana " ( "Don’t be sad , indeed , Allah is with us ." )

♡ Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah