Thursday, February 21, 2013

Move On ! ^^


Assalamualaikum . masuk harini dah masuk 5 bulan 11 hari dah aku hidup tanpa dia . mengharap ? buat apa mengharap pada orang yang dah tak peduli tentang kita kan ? :) kalau ada jodoh , ada lah kan ? :) Alhamdulillah aku boleh move on . aku yakin Allah dah sediakan yang lebih baik untuk aku . in shaa Allah :)

hm , malas dah nak fikirkan semua ni sangat . tapi sifat ingin tahu tu tinggi so jadi pen-stalker tu biasa lah kan . maaf ye Zurina . aku bukan taknak kawan dengan kau tapi cara kau layan aku masa aku dengan dia lagi memang tak patut . pada aku , berkawan dengan kau bukan satu perkara yang akan buat aku gembira . aku bukan berdendam tapi aku rasa tu jalan terbaik untuk buat hati aku lupakan semuanya .

serius , bila aku ada kat KL ni , aku lupa semua  kenangan yang menyakitkan kat Batu Pahat . aku dapat rasa aku dah tinggalkan semuanya kat situ . aku ada kawan-kawan yang sentiasa buat aku happy . dyeorang ni buat aku teringat kat 5 Pluto dulu . serius rindu . perangai sejibik sejiban kott . kepala gila-gila . bila kat rumah lagi lah . sampai pernah warden tegur yang rumah kteorang paling bising kat blok tu . YEAH ! :D

w housemates . tak cukup 2 orang . kak Shiela & Siti :)

♡ Nurul Nazurah

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2013 Nurul Nazurah . Design and Template Edit by : Nurul Nazurah